............................................................ Διαδικτυακή Εφημερίδα με καθημερινή ενημέρωση για τον πολίτη
__________________________________________________________________________________________________________________
... * Εβδομαδιαία ειδησεογραφική, Eφημερίδα από το 1993 * Σύμβουλος Έκδοσης: Πάνος Σ. Αϊβαλής, - email: athenspress1@gmail.com
__________________________________________________________________________________________________________________

*

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
..."Σκέφτομαι πως αυτά τα τρία συστατικά πρέπει νά 'χει η ζωή: το μεγάλο, το ωραίο και το συγκλονιστικό.Το μεγάλο είναι να βρίσκεσαι μέσα στην πάλη για μια καλύτερη ζωή. Όποιος δεν το κάνει αυτό, σέρνεται πίσω απ' τη ζωή. Το ωραίο είναι κάθε τι που στολίζει τη ζωή. Η μουσική, τα λουλούδια, η ποίηση. Το συγκλονιστικό είναι η αγάπη................................................................ Νίκος Μπελογιάννης [1915-1952]
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Τρίτη 30 Οκτωβρίου 2007

Ο «έξυπνος» ΟΠΑΠ και τα θύματά του*

Θα ήθελα να θίξω ένα θέμα, σοβαρό κατά τη γνώμη μου, αν και δεν ακούγονται γι΄ αυτό οι διαμαρτυρίες που θα περίμενε κάποιος। Αναφέρομαι στο πλήθος των διαφημίσεων του ΟΠΑΠ οι οποίες βομβαρδίζουν τους αναγνώστες εντύπων, τους ακροατές ραδιοφώνων και τους τηλεθεατές। Κανείς δεν μπορεί να γλιτώσει από μια οργανωμένη «πλύση εγκεφάλου», η οποία ενεργείται από έναν κρατικό οργανισμό, του οποίου μόνη μέριμνα είναι η αύξηση των παικτών των τυχερών παιχνιδιών του, με την υπόσχεση μεγάλων κερδών που μετατρέπουν δήθεν φτωχούς ανθρώπους σε... κροίσους που ζουν σε απίστευτη χλιδή। Πέραν του πλήθους των διαφημίσεων, έχει σημασία να τονιστεί πως η ποιότητά τους είναι πολύ χαμηλή. Απευθύνονται σε ανθρώπους μειωμένης αντίληψης, πολύ χαμηλής νοημοσύνης, και μπερδεύουν το χιούμορ με την ηλιθιότητα. Μήπως ο βομβαρδισμός με ηλίθιες διαφημίσεις καταντά- ή αποσκοπεί;- να καταστήσει τελικά τους αποδέκτες τους πραγματικά... ηλίθιους. Ποιος άραγε ειδικός ψυχολόγος της ανθρώπινης μάζας συμβουλεύει τους αρμοδίους του ΟΠΑΠ σε αυτή την τακτική; Γνωρίζουν ότι ένας κόσμος, οι φίλαθλοι, ακούν σχεδόν συνεχώς τα αθλητικά ραδιόφωνα και βλέπουν συνεχώς αθλητικές εκπομπές. Αυτοί είναι πραγματικά ανυπεράσπιστοι απέναντι στον βομβαρδισμό των διαφημίσεων. Αληθινά θύματα. Μέσα σε ένα Σαββατοκύριακο μπορούν να υποστούν την «τρέχουσα ηλιθιότητα» του ΟΠΑΠ δεκάδες φορές. Γιατί άραγε; Και αν λειτουργούσε ο δημόσιος διάλογος, ο διάλογος κράτους- πολίτη, θα ρωτούσα δημόσια τον ΟΠΑΠ: Πόσες φορές συνολικά καταχωρίζεται ή εκπέμπεται μια διαφήμιση του ΟΠΑΠ; Πόσες φορές υπολογίζεται ότι την εισπράττει ένας μέσος πολίτης; Και ακόμη: Ποιο είναι το συνολικό κόστος των διαφημίσεων (εβδομαδιαίο, μηνιαίο δεν έχει σημασία). Τι πληρώνει ο κρατικός οργανισμός γι΄ αυτή την ηλιθιότητα; Θα μπορούσα άραγε να περιμένω μια δημόσια απάντηση; Ή μήπως ο ΟΠΑΠ του Δημοσίου δεν ασχολείται με διαμαρτυρίες ηλιθίων, παρά μόνον αν πρόκειται να εισπράξει τον οβολόν τους, για να τους κάνει... κροίσους; Γ. ΖΩΓΡΑΦΑΚΗΣ Πολύγυρος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΜΙΑ ΚΑΝΤΑΔΑ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ

Dionisis Vitsos ΑΘΗΝΑ               ΜΙΑ ΚΑΝΤΑΔΑ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ         «Ο Μπαϊρακτάρης, εξαπέλυσε αποσπάσμα...