Η οικονομική κρίση που πλήττει τις καταναλωτικές συνήθειες των Ελλήνων φαίνεται πως δεν επηρεάζει το ηλεκτρονικό εμπόριο. Αντίθετα, φαίνεται πως υπάρχει ραγδαία αύξηση της τάσης για online αγορές στα ρούχα και σε άλλα προϊόντα.
Η έρευνα της Focus Bari για το 4ο Συνέδριο Distance Selling & e- commerce έδειξε ότι το 2012 αυξήθηκαν κατά 19% οι online καταναλωτές έναντι 14% το 2011.
Σύμφωνα πάλι με τους ερωτηθέντες τα προϊόντα που θα αναπτυχθούν περαιτέρω είναι τα ξενοδοχεία, τα ρουχα ( ανδρικα ρουχα και γυναικεια ρουχα ), τα είδη σούπερ μάρκετ, τα κινητά και τα παπούτσια. Ειδικότερα, το εμπόριο των ρούχων παρουσιάζει ιδιαίτερη αύξηση διαδικτυακά σε αντίθεση με τα φυσικά καταστήματα. Ο Έλληνας καταναλωτής φαίνεται πλέον πως είναι αρκετά εξοικειωμένος με το internet, ώστε να είναι σε θέση να επιλέγει τα ρούχα της επιλογής του διαδικτυακά.
Αυτό το είδος της αγοράς του δίνει τη δυνατότητα να βρει μπλούζες, παντελόνια, πουκάμισα, φορεματα, φούστες και ότι άλλο επιθυμεί σε πολύ μεγάλη ποικιλία και φυσικά σε οικονομικότερες τιμές.
Όσοι λοιπόν δεν έχετε δοκιμάσει ακόμη τα … διαδικτυακά ψώνια, τολμήστε το και δεν θα χάσετε! Θα βρείτε σίγουρα ανδρικά και γυναικεια ρουχα στις καλύτερες τιμές της αγοράς!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου