............................................................ Διαδικτυακή Εφημερίδα με καθημερινή ενημέρωση για τον πολίτη
__________________________________________________________________________________________________________________
... * Εβδομαδιαία ειδησεογραφική, Eφημερίδα από το 1993 * Σύμβουλος Έκδοσης: Πάνος Σ. Αϊβαλής, - email: athenspress1@gmail.com
__________________________________________________________________________________________________________________

*

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
..."Σκέφτομαι πως αυτά τα τρία συστατικά πρέπει νά 'χει η ζωή: το μεγάλο, το ωραίο και το συγκλονιστικό.Το μεγάλο είναι να βρίσκεσαι μέσα στην πάλη για μια καλύτερη ζωή. Όποιος δεν το κάνει αυτό, σέρνεται πίσω απ' τη ζωή. Το ωραίο είναι κάθε τι που στολίζει τη ζωή. Η μουσική, τα λουλούδια, η ποίηση. Το συγκλονιστικό είναι η αγάπη................................................................ Νίκος Μπελογιάννης [1915-1952]
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Τετάρτη 23 Νοεμβρίου 2011

Μας ρίχνουν στην απελπισία!


Κραυγή συνταξιούχου... που ενώνεται με τις δικές μας κραυγές..


Ποιο χαράτσι...ρωτήστε σήμερα συνταξιούχους που πήγαν να πάρουν την σύνταξή τους, πόσα τους έκοψαν.

Εμένα μου έκοψαν 300€. Εγώ βοηθαω τον γιο μου και τον γαμπρό μου που είναι άνεργοι 2 χρόνια.
Τώρα μας ρίχνουν στη απελπισία οικογενειακώς.
Ποιος τους έδωσε αυτό το δικαίωμα; 300€ είναι 300 στραγάλια;

Θα φταίω εγώ όποιον πολιτικό που θα συναντήσω τυχαία στον δρόμο μου να τον ξεβρακώσω;

Ρε ΑΛΗΤΕΣ πολιτικοί, έτσι θα σώσετε-που να μη σώσετε-την Ελλάδα;
Βρε αλήτες πως εσείς πλουτίζετε χωρίς καν να ιδρώσετε κι εμείς που δουλέψαμε 40 χρόνια
για να πάρουμε μια σύνταξη, μας τα παίρνετε μαζί με την τσέπη;.
ΡΕ ΓΟΜΑΡΙΑ ΕΜΠΡΙΜΕ πως ζητάτε να σας πληρώσουμε και τα χαράτσια που κάθε τόσο σας
δίνουν ιδέες οι άλλοι μακάκες παπαγάλοι σας; Να σαπίσετε εσείς, οι σύμβουλοί σας και οι οικογένειές σας.
Να μη σώσετε κηφήνες και χαραμοφάηδες!


ΠΗΓΗ: http://www.pentapostagma.gr/2011/11/blog-post_2429.html#ixzz1eWz2InTU

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΜΙΑ ΚΑΝΤΑΔΑ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ

Dionisis Vitsos ΑΘΗΝΑ               ΜΙΑ ΚΑΝΤΑΔΑ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ         «Ο Μπαϊρακτάρης, εξαπέλυσε αποσπάσμα...