............................................................ Διαδικτυακή Εφημερίδα με καθημερινή ενημέρωση για τον πολίτη
__________________________________________________________________________________________________________________
... * Εβδομαδιαία ειδησεογραφική, Eφημερίδα από το 1993 * Σύμβουλος Έκδοσης: Πάνος Σ. Αϊβαλής, - email: athenspress1@gmail.com
__________________________________________________________________________________________________________________

*

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
..."Σκέφτομαι πως αυτά τα τρία συστατικά πρέπει νά 'χει η ζωή: το μεγάλο, το ωραίο και το συγκλονιστικό.Το μεγάλο είναι να βρίσκεσαι μέσα στην πάλη για μια καλύτερη ζωή. Όποιος δεν το κάνει αυτό, σέρνεται πίσω απ' τη ζωή. Το ωραίο είναι κάθε τι που στολίζει τη ζωή. Η μουσική, τα λουλούδια, η ποίηση. Το συγκλονιστικό είναι η αγάπη................................................................ Νίκος Μπελογιάννης [1915-1952]
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Τετάρτη 31 Μαρτίου 2010

ΚΡΙΣΗ ΘΕΣΜΩΝ, ΚΡΙΣΗ ΑΞΙΩΝ

Καθώς το βλέμμα μας πληγώνεται όπου κι αν το στρέψουμε τις μέρες που γράφονται αυτές οι γραμμές, γίνεται πιο φανερό ότι διανύουμε μια εποχή βαθύτατης κρίσης. Το κυρίαρχο συναίσθημα τούτες τις στιγμές είναι η οργή που περισσεύει, η θλίψη, η ματαίωση και, βεβαίως, η έκπληξη καθώς άφωνοι παρακολουθούμε όσα συμβαίνουν – στη δική μου περίπτωση, από το μπαλκόνι του σπιτιού μου στην καρδιά του Κέντρου.
Καθημερινά λοιπόν συνειδητοποιούμε ότι ζούμε σε μια εποχή μεγάλης αβεβαιότητας...
Παίρνοντας αυτό ως δεδομένο και με αφορμή την οικονομική κρίση που ξεκίνησε τον περασμένο Οκτώβριο στις Ηνωμένες Πολιτείες, επεκτάθηκε στον υπόλοιπο κόσμο και έφτασε στη χώρα μας, επιλέξαμε να αφιερώσουμε ένα κομμάτι του περιοδικού στις επιπτώσεις της στην αγορά της τέχνης. Το highlights αποπειράται να ερευνήσει κατά πόσον η κρίση έχει επηρεάσει την αγορά και τις τιμές των έργων που τελευταία είχαν εκτοξευτεί σε ύψη δυσθεώρητα.
Ταυτόχρονα, προσπαθεί να ανιχνεύσει τη θέση της σύγχρονης ελληνικής τέχνης στο διεθνές σύστημα αξιών και να καταγράψει ενδεικτικές τιμές που επικρατούν στην εγχώρια αγορά. Διαβάστε το αφιέρωμα στις σελίδες που ακολουθούν και ανακαλύψτε τους μύθους και τις αλήθειες γύρω από αυτό το ζήτημα.
Ντίνα Πετροπούλου
dpetropoulou@highlights.gr


   http://www.highlights.gr/page/home/index.asp?lang=gr&start=1

1 σχόλιο:

Unknown είπε...

ΤΩΡΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΟΥΜΕ ΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΓΙΑ ΤΟ ΔΑΝΕΙΟ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ LFDS. Θα ήθελα να το ανακοινώσω στο κοινό για το πώς ήρθα σε επαφή με την LFDS αφού έχασα τη δουλειά μου και είχα αρνηθεί το δάνειο από την τράπεζά μου και άλλα χρηματοπιστωτικά πιστωτικό αποτέλεσμά μου. Δεν θα μπορούσα να πληρώσω τα τέλη των παιδιών μου. Ήμουν πίσω από λογαριασμούς, που θα έπρεπε να πεταχτούν έξω από το σπίτι εξαιτίας της αδυναμίας μου να πληρώσω το ενοίκιο μου. Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου τα παιδιά μου πήραν από μένα από την ανατροφή. Στη συνέχεια, έθεσα να αναζητήσουν χρήματα σε απευθείας σύνδεση όπου έχασα 3.670 δολάρια που δανείζομαι από τους φίλους που είχα σχίσει από δύο εταιρείες online δανείου. Μέχρι να διαβάσω για: Le_Meridian Χρηματοδότηση Υπηρεσία (lfdsloans@outlook.com / lfdsloans@lemeridianfds.com) κάπου στο διαδίκτυο, ακόμα δεν ήταν να πείσει λόγω του τι έχω περάσει μέχρι ένας συγγενής μου που είναι ένας κλήρος μου είπε επίσης σχετικά με το τρέχον πρόγραμμα δανείων της LFDS με πολύ χαμηλό επιτόκιο 1,9 %% και τους υπέροχους όρους αποπληρωμής χωρίς ποινή για αδυναμία πληρωμής. Δεν έχω άλλη επιλογή από το να έρθω σε επαφή μαζί τους που έκανα μέσω του κειμένου + 1-989-394-3740 και ο κ. Benjamin μου απάντησε πίσω εκείνη την ημέρα ήταν η καλύτερη και σπουδαία ημέρα της ζωής μου που δεν μπορεί ποτέ να ξεχαστεί όταν λάβετε μια ειδοποίηση πίστωσης ύψους $ 400,000.00 USD ποσό δανείου που εγώ ζήτησα. Χρησιμοποίησα αποτελεσματικά το δάνειο για να πληρώσω τα χρέη μου και να ξεκινήσω μια επιχείρηση και σήμερα και τα παιδιά μου είναι τόσο χαρούμενα και εκπληρώνουν. Μπορείτε επίσης να επικοινωνήσετε μαζί τους μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου: (lfdsloans@outlook.com / lfdsloans@lemeridianfds.com) WhatsApptext helpline: + 1-989-394-3740 Γιατί το κάνω αυτό; Το κάνω αυτό για να εξοικονομήσω όσους χρειάζονται ένα δάνειο για να μην πέσουν θύματα απάτης στο διαδίκτυο. Ευχαριστώ και ο Θεός σας ευλογεί όλους, είμαι Oleksander Artem από το Horizon Park BC, Ουκρανός.

ΜΙΑ ΚΑΝΤΑΔΑ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ

Dionisis Vitsos ΑΘΗΝΑ               ΜΙΑ ΚΑΝΤΑΔΑ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ         «Ο Μπαϊρακτάρης, εξαπέλυσε αποσπάσμα...